Viveslan logo
25 October - 27 October 2024
602 Registered users

Forum

Beste viveslanners,

De eerste versie van het zaalplan staat online. Aan de meeste wensen werd voldaan, echter is er hier en daar wel een kleine vershuiving.
Onderstaand kan je een screenshot vinden van het zaalplan, je kan deze ook terug vinden via deze link.



Eventuele wijzigingen kan je aanvragen tot zondagavond 20h via de comments op dit bericht, aanvragen zullen enkel uitgevoerd worden als alle partijen hiermee akkoord kunnen gaan.

Vanaf maandag zal het dan mogelijk zijn om je seats toe te kennen zodat iedereen waarbij het mogelijk is via de fast checkin binnen kan!

Peace out,
De Viveslan Crew
Is het mogelijk om Great en het tweede deel van ULF samen met Spaist te wisselen zodat wij ook voor een deel
rug aan rug zitten? Als iedereen hier mee akkoord is natuurlijk.

Sjeansie

wat is er eigenlijk te doen op die zwartgekleurde plaatsen zonder nummer onderaan het plan?

magnitude, 20-10-2018 18:24

Vanwege de statische elementen in de zaal is het niet mogelijk om daar te zitten. Zul je merken wanneer je er bent.
Zou het mogelijk zijn om Skylan en Anomaly te plaatsen op de plaatsen 96 - 100 en 110 - 114? Dan kunnen we rug aan rug zitten.
Belgian Special Forces kunnen dan ook rug aan rug zitten. drunkaards united en zwanestrevers kunnen dan aan de linkerkant in de plaats.

Is het mogelijk om Great en het tweede deel van ULF samen met Spaist te wisselen zodat wij ook voor een deel
rug aan rug zitten? Als iedereen hier mee akkoord is natuurlijk.

Sjeansie

Sjeansie, 21-10-2018 08:13

Ik pas dit aan, volgende keer comment invullen aub, wist nu niet wat jullie wilden en die rij was et gemakkelijkst.
Zeker met dat GR8 al die plaatsen fixed had aangevraagd.

Zou het mogelijk zijn om Skylan en Anomaly te plaatsen op de plaatsen 96 - 100 en 110 - 114? Dan kunnen we rug aan rug zitten.
Belgian Special Forces kunnen dan ook rug aan rug zitten. drunkaards united en zwanestrevers kunnen dan aan de linkerkant in de plaats.

Oda, 21-10-2018 14:19

Oda, dat zal jammer genoeg niet meer lukken, daarmee moet ik teveel requests van mensen negeren. Volgende keer best in de comment zetten dat je liefst rug aan rug zit. Ik had jullie daar gezet omdat de clan van dragon ook graag bij jullie had gezeten, maar die moest dan plots weer naar de andere kant van de zaal. Blame dragon dus 😉

Zou het mogelijk zijn om Skylan en Anomaly te plaatsen op de plaatsen 96 - 100 en 110 - 114? Dan kunnen we rug aan rug zitten.
Belgian Special Forces kunnen dan ook rug aan rug zitten. drunkaards united en zwanestrevers kunnen dan aan de linkerkant in de plaats.

Oda, 21-10-2018 14:19

Ik heb daar geen problemen mee, want wij wouden in eerste instantie ook rug aan rug zitten Oda.

Zou het mogelijk zijn om Skylan en Anomaly te plaatsen op de plaatsen 96 - 100 en 110 - 114? Dan kunnen we rug aan rug zitten.
Belgian Special Forces kunnen dan ook rug aan rug zitten. drunkaards united en zwanestrevers kunnen dan aan de linkerkant in de plaats.

Oda, 21-10-2018 14:19

Ik heb daar geen problemen mee, want wij wouden in eerste instantie ook rug aan rug zitten Oda.

Zou het mogelijk zijn om Skylan en Anomaly te plaatsen op de plaatsen 96 - 100 en 110 - 114? Dan kunnen we rug aan rug zitten.
Belgian Special Forces kunnen dan ook rug aan rug zitten. drunkaards united en zwanestrevers kunnen dan aan de linkerkant in de plaats.

Oda, 21-10-2018 14:19

Ik heb daar geen problemen mee, want wij wouden in eerste instantie ook rug aan rug zitten Oda.

-=IceMaN=-, 24-10-2018 05:02

Jammergenoeg wilt Boetn ni meewerken 😛