Viveslan logo
25 October - 27 October 2024
602 Registered users

Forum

Beste Viveslanners,

Nu de lan er op zit, en de zaal opnieuw in zijn originele staat hersteld is, is het tijd voor wat feedback.

Wat vond je positief aan deze editie? Wat vond je negatief aan deze editie? Wat vond je goed/beter vergeleken met andere edities? Wat vond je slecht/slechter vergeleken met andere edities? Wat zou je volgende editie graag zien of juist niet meer zien?
Alle feedback is welkom, want alleen zo kunnen wij Viveslan beter blijven maken!

Feedback kan je geven in deze forum post.

Peace out,
De Viveslan Crew
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit een zeer kleine viveslan was.
Ondankt dat heb ik me echt goed geamuseerd.
Overcooked, Tekken en wreckfest waren goeie compos.
De half lege zaal haf ons de mogelijkheid om de andere kant zot nice te gebruiken met jackbox.
Bar was altijd open.
Karaoke en boardgameke in de bar kunnen doen gedurende het weekend.

Als het financieel haalbaar is en met de Vives te regelen valt zou ik zeker niet twijfelen om nog zo'n edities te doen als er niet meer volk afkomt. Het volk die er was zal er vermoedelijk volgende keer ook wel zijn. Van mijn kant allesinds geen twijfel.

Enigste minpuntje van mijn kant is licht in de zaal, maar ik weet dat we niet op het dak mogen, en eerlijk, het is puur een andere sfeer, het stoort niet voor te gamen zelf.
Ik deel mijn mening met die van DragonRebel
was echt een hele goeie editie, zelfs met 30 man was er leuk sfeerke
oranisatie en compo's waren goe. (misschien zoals vroeger terug op files.viveslan.be op intranet of ergens op een share terug 1 bepaalde versie van een spel ter beschikking zetten, evt. vragen in zaal wie goeie versie heeft (wreckfest))
De pingpongtafel en groot scherm met jackbox waren ook meerwaarde.
Bedankt aan de crew om voor zo'n beperkt publiek toch zoveel moeite te doen, was echt wel goeie lan!
Hopelijk op naar V36!