Viveslan logo
25 October - 27 October 2024
602 Registered users

Forum

Beste Viveslanners,

De crew vond het allesinds al een geslaagde editie, zeker als je weet welke organisatorische hick-ups we gehad hebben.

Nu de lan er op zit, en de zaal opnieuw in zijn originele staat hersteld is, is het tijd voor wat feedback.

Wat vond je positief aan deze editie? Wat vond je negatief aan deze editie? Wat vond je goed/beter vergeleken met andere edities? Wat vond je slecht/slechter vergeleken met andere edities? Wat zou je volgende editie graag zien of juist niet meer zien?

Alle feedback is welkom, want alleen zo kunnen wij Viveslan beter blijven maken!

Peace out,
De Viveslan Crew
Food
Was toppie glik gewente. Thx CTRL ALT DELICIOUS.

Compos
De keuze van de compos zelf waren goe. Behalve dat COD wel in team moest gespeeld wordn. Oftewel doede 1 extra maar aub sws iets met teams. 3 of 4 of 5. GWN NEN TEAMCOMPO.

Funcompo vondk ook wel lachen. Alleen jammer van de schare opkomst. Int algemeen wa weinig volk die meededen. Kan dit ni verholpen worden door tijdig reclam te maken hieromtrend. Ietsje meer vuurwerk errond.

De communicatie was fking rampzalig gasten. Maar echt erg é. De organisatie was ook ver te zoeken. COD2 server start. Dr wordt nen game gespeeld. Dr wordt nog nen game gespeeld. En da was de compo. 9/10 wist ni dat compo was. Doe een beetje research rond de server mogelijkheden. Twas allemaal zo rap rap in mekaar gefutst. Wees nen beetje voorbereid. Da maakt het geestiger voor alle partijen. Da was vroeger goe geweest. De laatste edities zijn dit beginnersfouten die steeds terugkomen...

Thema
Ook wa schaars gekleed vonnek persoonlijk (lol) Nen paar lullen en cara en badeendjes mocht wa meer zijn dan just da. De banner van DragonRebel maakte wel veel goe. Wtf kerl respect, da was echt nice. Efkes gepeist om mij bij bsr te steken maar dan moek dicht bij dragon zittn, lievr ni.

De bar was de vrijdag wel oké maar de muziek was ni echt kitsch glik da VeteranPants zei op FB. Qua installatie cva é!

Slaapzaal
Mss wa meer zeggen dat er een 2de lokaal open was gegaan. De 'normale' slaapzaal zat stampvol (letterlijk een vlak voor de deur, wtf were u thinking dude) En dan ernaast lagen we mor met drie daar. Balancing pls. Anderzijds jah glik wa je verwacht van een slaapzaal é. Evt. ramen afdekken? Hoefde voor mij ni per se.

Prijzen
Goe é! Tis wel ni glik vroeger maar kheb ooit een verhaal horen vallen waarom dat da zo is. Viveslan moede noois doen voor de prijzen maar kpeis wel alsde van tevoren announced wa er te winnen valt EN derbij vermeld aan welk spel het gekoppelt wordt daj zo direct wa meer volk heb die meedoen met de compos.

Je ga me altijd were zien op de volgende Vives. Thx crew ❤
catering
Eten was lekker en altijd op tijd klaar voor mij. Installatie bar was ook goed
Maar dit zijn de enige positieve punten voor mij die ik kan opnoeme

compos
Mooie keuze, beetje van alles. Maar CoD 2 voor mij op vrijdag was onhaalbaar. Ik was nog niet klaar met mn pc in te stellen of tbegon al. Compos waren blijkbaar heel gerushed en onvoorbereid
Prijzen waren relatief onbekend wat je kon winnen bij welke compo. En vanwege de sfeer van de lan had ik geen zin om andere mee te doen

sfeer
Mooi thema, probeert ulder daar aan te houden. Wa piemels en een dolfijn is wa triestig e...
Installatie bar was goe. Alleen jammer dat er nen idioot met zijn gsm was geconnected en muziek draaide uit de jaren 80... Kitsch was nooit aanwezig geweest de vrijdagavond. Da zou de zwaarsten avond moeten zijn voor vele. Ik had er zoveel zin in om samen met vrienden pintjes te drinken. Maar zelfs bezoekende vrienden zijn naar huis gegaan omdat er niks van amiance was. De bar bleef wel doorgaan op vrijdag nacht? Waarom sluiten jullie dan de zaterdag? Zelfs mensen die geen pintjes wouden waren aan het klagen. Das de domste beslissing dak ooit gezien heb. Nog nooit meegemaakt...
Dan moeten jullie ook niet komen klagen dat we muziek maken en drinken in de zaal.

Dit gezegd zijnde denkik dat ik mijn statement van 'viveslan is ne perfecte lan, zeker voor de eerste keer' ga veranderen naar 'tis echt ne rare lan geworden waar geen hart en ziel meer in zit'

This was by far the worst vives ever
Hopelijk meer sfeer volgende editie
Hmm... dees is echt ne moeilijken. Ik amuseer mij altijd wel op ne lan. Maar deze editie was het wel enkel door de mensen uit onze clan die mee waren en andere deelnemers, niet door de lan zelf.

Eerst de goeie punten. Inbegrepen Speedseat is top, voldoende ruimte, goeie indeling van de rijen met de mogelijkheden die er zijn in de aangepaste zaal. Eten is ok, al zouden nieuwigheden ook wel es leuk zijn! Prijzen voor drank/eten zijn goed. Aanwezige internetkabel ook super handig.

Maar dan.. de mindere tot ronduit slechte punten. Kamping Kitsch is een topthema. Gebruik et dan ook. Niemand van de crew was verkleed. Er was meer versiering in de zaal van deelnemers dan van de organisatie. Bijbehorende muziek op vrijdag was er niet. Laat gene random dude de muziek bepalen voor ne ganse lan.

De bar gesloten om 3 uur op zaterdag, ongelooflijk. In meer dan 10 jaar katholan/viveslan nooit meegemaakt. En dan nog eens zonder "last call" voor diegene die nog iets wouden. Nee gewoon om 3uur stipt de sleutel op de deur en gedaan.
Verduistering van de zaal. Heb gehoord dat jullie niet meer op het dak mochten hiervoor. Maar denk dat je bvb met doeken spannen op het verdiep vd slaapzaal ook al wat kan bereiken.

Compos en bijbehorende prijzen interesseerden me niet. Begrijp dat het moeilijker is geworden voor sponsoring, maar daarvoor staat viveslan toch niet. Kies dan wel leukere compos uit. Mix van nieuwe games en oude zoals vroeger is top. Bvb Fifa 20 compo, FLatout 2, CSS, Worms compo etc.

En bij de opening van de lan meer organisatie. Iedereen loopt zomaar binnen en buiten. Checkin moet strikter, meer controle, gebruik ne security zoals vroeger/andere lans dat doen.

Blijf zoiezo komen, maar tijd voor nen effort van de organisatie zouk zo zeggen!
Free Red Bull Yay! Included Speedseats are nice!

Wat minder was: Tweede slaapzaal was er dan blijkbaar toch bijgekomen maar was niet duidelijk aangekondigd. Het had voorspeld kunnen worden dat die eerste nacht zo krap druk ging worden in dat eerste te kleine lokaal ... Voorkom ongemakken die je kan a.u.b.

Verder hoor je me weinig klagen, kben snel content, ik verwacht ook niet altijd dat het de organisatie moet zijn die voor de sfeer/ambiance moet zorgen, met logistiek en een basisorganisatie ben ik meestal al content, al begrijpek de reacties hier boven ook wel die dit liever wat uitgebreider zien, dat maakt het uiteraard enkel nog beter 🙂

Wat betreft compo's, ik zie dat steeds als een gelegenheid om nog eens een bepaald spel te kunnen spelen, niet zo zeer voor het competitieve of prijzen aspect. Misschien stillaan eens overgaan in een soort game-momenten planning, dat de crew bepaalde uren ne server of dergelijke voorziet in een selectie aan games, dat dan elke paar uur ewa alterneert voor ieder wat wils, daar hoeft dan verder ook niets aan vast te hangen van prijzen of regels, gewoon het inititief meenemen om de verschillende mensen en groepen in de zaal meer samen te brengen in de games, en zo er dus ook buiten 🙂 Just an idea ^^

Zolang het me uitkomt, blijf ik komen 🙂
Cya next time!
Volgende keer graag voorraad toiletpapier, zeep en papierekes voor uw pollen af te drogen ook.
Als ik wil genieten van stempeltjes E. coli her en der en een 'urine'-handshake wil geven, dan ga ik wel naar de kindercrèche, thank you 🙂