FoodWas toppie glik gewente. Thx CTRL ALT DELICIOUS.
ComposDe keuze van de compos zelf waren goe. Behalve dat COD wel in team moest gespeeld wordn. Oftewel doede 1 extra maar aub sws iets met teams. 3 of 4 of 5. GWN NEN TEAMCOMPO.
Funcompo vondk ook wel lachen. Alleen jammer van de schare opkomst. Int algemeen wa weinig volk die meededen. Kan dit ni verholpen worden door tijdig reclam te maken hieromtrend. Ietsje meer vuurwerk errond.
De communicatie was fking rampzalig gasten. Maar echt erg é. De organisatie was ook ver te zoeken. COD2 server start. Dr wordt nen game gespeeld. Dr wordt nog nen game gespeeld. En da was de compo. 9/10 wist ni dat compo was. Doe een beetje research rond de server mogelijkheden. Twas allemaal zo rap rap in mekaar gefutst. Wees nen beetje voorbereid. Da maakt het geestiger voor alle partijen. Da was vroeger goe geweest. De laatste edities zijn dit beginnersfouten die steeds terugkomen...
ThemaOok wa schaars gekleed vonnek persoonlijk (lol) Nen paar lullen en cara en badeendjes mocht wa meer zijn dan just da. De banner van DragonRebel maakte wel veel goe. Wtf kerl respect, da was echt nice. Efkes gepeist om mij bij bsr te steken maar dan moek dicht bij dragon zittn, lievr ni.
De bar was de vrijdag wel oké maar de muziek was ni echt kitsch glik da VeteranPants zei op FB. Qua installatie cva é!
SlaapzaalMss wa meer zeggen dat er een 2de lokaal open was gegaan. De 'normale' slaapzaal zat stampvol (letterlijk een vlak voor de deur, wtf were u thinking dude) En dan ernaast lagen we mor met drie daar. Balancing pls. Anderzijds jah glik wa je verwacht van een slaapzaal é. Evt. ramen afdekken? Hoefde voor mij ni per se.
PrijzenGoe é! Tis wel ni glik vroeger maar kheb ooit een verhaal horen vallen waarom dat da zo is. Viveslan moede noois doen voor de prijzen maar kpeis wel alsde van tevoren announced wa er te winnen valt EN derbij vermeld aan welk spel het gekoppelt wordt daj zo direct wa meer volk heb die meedoen met de compos.
Je ga me altijd were zien op de volgende Vives. Thx crew