Viveslan logo
25 October - 27 October 2024
602 Registered users

Forum

VIVESLAN 36 WAS ZALIG

Het was jammer dat de covid safe regels van toepassing waren, maar uiteindelijk heeft dit gelukkig niet veel verschil gemaakt.
Ik vond deze lan echt een top lan.

De organisatie was zeer goed, 1 maal een probleempje met het internet, maar niet iets waar de organisatie iets kon aan doen, en zo lang heeft het niet geduurd. Het blijft jammer dat er zoveel licht in de zaal is. Maar ik weet dat de crew nog steeds realistische manieren aan het zoeken is om dit op te lossen. Hopelijk vinden we tegen 1 van de volgende edities een oplossing.

De deelnemers zelf waren ook zalig. Echt wel de juiste groep mensen voor een lan zoals viveslan.

De compos waren verrassend tof. Een juiste mix van compos vond ik.
1 kleine, local multiplayer compo (cutthroat gunboat), 1 ietswat normale game (flatout), 1 fysieke compo (warriors pitch), 1 funny kleine compo (zeeslag). En dan blackwake dat ergens tussen normaal en funny zit. Enkel op warriors pitch heb ik niet kunnen meedoen omdat bij de eerste klop in mijn maag we de pitch zouden hebben mogen kuisen.

Alles samen een zalige lan met als enige minpuntje de verduistering in de zaal.

BTW, heeft er iemand dan Jelle gevonden?
Echt een zeer goede editie van Viveslan achter de rug!
Top dat de bar terug 24/7 open is, wat de vorige keer (Kaming Kitsch editie) niet het geval was.
Toffe aankleding van de bar ook, en de zaal. Blijven die lijn doortrekken en nog meer decoratie etc in de zaal te krijgen 😉
Organisatie was in orde, probeer wel wat strikter te zijn bij de compo's. Vooral naleving van de aanvangsuren en communicatie rond de compos kan nog wat beter.
Internet, inschrijvingsgeld, prijzen voor eten/drinken allemaal oke!
De rijen stonden wat te dicht op mekaar, dus je stoel bereiken was soms een hindernissenparcours.
Jammer dat er geen belegde broodjes waren, en eens wat variatie in de menu zou ook wel wijs zijn.
Voor de rest niets te klagen, echt een goed weekend gehad!

PS; Jelle, jouw mama heeft gebeld!